Захист прав споживачів працює! Інформуємо, що створений та функціонує консультаційно-інформаційний центр, де споживачі можуть отримати інформацію та допомогу.
В центрі споживачі можуть отримати таку інформацію та допомогу по захисту своїх прав:
- стосовно якості придбаного товару чи отриманої послуги;
-інформація про права та способи захисту інтересів споживачів;
-консультації щодо складання заяв у сфері захисту прав споживачів;
Працівниками управління також проводиться щоденний моніторинг цін на соціально важливі продукти харчування, суб’єктів підприємницької діяльності нафтопродуктів, медичних засобів.
Також інформуємо, що за захистом порушених прав споживачі можуть звернутися як в паперовому, так і в електронному вигляді. Для цілодобової консультативної підтримки громадян створено чат-бот платформу. Поскаржитись стало ще простіше. Достатньо надіслати скаргу у чат-бот в Telegram – @derzhspozhivsluzhba_bot. Цей сервіс працює швидко та адекватно.
Така практика цілком відповідає європейським та світовим стандартам, сприятиме налагодженню ефективної комунікації між бізнесом та споживачем.