Оголошується конкурс на визначення опорних закладів загальної середньої освіти Єзупільської селищної ради
Конкурс проводиться відповідно до положення про проведення конкурсу на визначення опорних закладів освіти, затвердженого рішенням Єзупільської селищної ради від 23 червня 2023 року «Про проведення конкурсу на визначення опорних закладів загальної середньої освіти Єзупільської селищної ради».
Конкурс проводиться у два етапи:
І етап – підготовчий, протягом 5 календарних днів з дати оголошення Конкурсу, на якому здійснюється подання заявок відповідними закладами загальної середньої освіти на участь у Конкурсі до відділу освіти, культури, спорту та туризму Єзупільської селищної ради;
ІІ етап – основний, протягом 2 днів, на якому проводиться визначення переможця Конкурсу.
До участі у конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти Єзупільської селищної ради, які відповідають вимогам Положення про опорний заклад освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти». Конкурс проводиться за наявності не менше одного кандидата на опорний заклад загальної середньої освіти.
Визначення переможця конкурсу проводиться конкурсною комісією із визначення опорних закладів загальної середньої освіти.
Документи приймаються до 28 червня 2023 року включно, до відділу освіти, культури, спорту та туризму Єзупільської селищної ради за адресою: смт Єзупіль, вул. С. Бандери, 25, e-mail: vokstjezupil@gmail.com
Контактна особа: Регей Л. О., тел. 0965306391.
Заявка про участь в конкурсі подається в довільній формі, до якої додаються такі документи:
1) стратегія розвитку опорного закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки та діюча (для порівняння), яка містить таку обов’язкову інформацію:
- загальна демографічна ситуація, відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатись в опорному закладі (окремо вказати проектну потужність опорного закладу, кількість учнів, які навчаються в закладі, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитись на навчання до опорного закладу після консолідації мережі);
- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів до опорного закладу;
- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
- наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних фізкультурно-спортивних об’єктів, кабінетів фізики, хімії, біології, географії та інших, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадочних місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, доступу до швидкісного Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з обмеженими можливостями);
- результати моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, інших конкурсів та змагань;
- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;
- організація профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими освітніми потребами;
- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад, досягнення педагогічного колективу, участь вчителів у конкурсах фахової майстерності;
2) опис інвестиційних потреб опорного закладу (оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, створення безперешкодного (безбар’єрного ) середовища для осіб з особливими освітніми потребами, введення в разі потреби додаткових посад педагогічних та інших працівників тощо);
3) копію установчих документів закладу освіти;
4) презентацію закладу освіти (до 10 слайдів);
5) інші матеріали, згідно критеріїв.