Єзупільська селищна рада
Івано-Франківська область, Івано-Франківський район

ПЕРЕЛІК соціальних послуг, які надає Центр надання соціальних послуг

Дата: 10.03.2025 16:38
Кількість переглядів: 4

Фото без опису

    ПЕРЕЛІК соціальних послуг, які надає Центр надання соціальних послуг Єзупільської селищної ради, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання соціальних послуг

Інформація про соціальні послуги:

1 Догляд вдома - здійснення заходів, що проводяться за місцем проживання (вдома) отримувача соціальної послуги протягом робочого дня і полягають у наданні допомоги в самообслуговуванні особам, які частково або повністю втратили / не набули здатності до самообслуговування. Послуга надається безоплатно за місцем проживання отримувача соціальної послуги, протягом робочого дня.*

     Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) потенційного отримувача або його законного представника до суб’єкта, що надає послугу.

2 Соціальна адаптація - комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для процесу активного гармонійного пристосування осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, осіб, які перебували у спеціалізованих або інтернатних закладах, осіб, які відбули покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк, до змінених умов соціального середовища, спрямованих на усунення/пристосування обмежень життєдіяльності для підтримки соціальної незалежності, збереження та продовження їхньої соціальної активності.

     Послуга надається в приміщенні суб’єкта, що надає соціальні послуги, у денний час протягом строку, необхідного для процесу активного гармонійного пристосування отримувача соціальної послуги до нових умов соціального середовища.*

     Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) потенційного отримувача або його законного представника до суб’єкта, що надає послугу.

3 Соціальний супровід - комплекс заходів, що передбачає оцінку потреб, визначення шляхів вирішення основних проблем, регулярні зустрічі чи відвідування отримувача послуги з метою моніторингу виконання поставлених завдань, сприяння у отриманні інших послуг, допомогу в усвідомленні значення дій та/або розвиток вміння керувати ними, навчання та розвиток навичок, спрямованих на подолання чи мінімізацію складних життєвих обставин. Послуга надається безоплатно за індивідуальним планом та за місцем проживання (перебування) отримувача соціальної послуги.*

     Документи, необхідні для отримання послуги: особисте звернення отримувача послуги, або повідомлення про можливі складні життєві обставини від будь-якого суб’єкта/особи.

4 Представництво інтересів - ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг; допомога в оформленні або відновленні документів; сприяння в реєстрації місця проживання або перебування; допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків; сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо. Послуга надається безоплатно*:

- у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу;

- безпосередньо за місцем фактичного проживання/перебування отримувача соціальної послуги, у тому числі під час здійснення виїзних прийомів суб’єкта, що надає соціальну послугу.

     Документи, необхідні для отримання послуги:

письмове/усне звернення (заява) отримувача соціальної послуги та/або його законного представника до суб’єкта, що надає соціальну послугу.

5 Екстрене (кризове) втручання - психологічна допомога (консультування, підтримка, діагностика, корекція, психотерапія, реабілітація), надання інформації з питань соціального захисту населення, допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами, представництво інтересів, корекція сімейних стосунків, допомога особам, які постраждали від насильства в сім’ї, допомога в отриманні безоплатної правової допомоги, організація надання невідкладної медичної допомоги, організація надання притулку. Послуга надається безоплатно або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства*:

- за місцем проживання отримувача;

- за місцем перебування отримувача соціальної послуги (заклад охорони здоров’я, заклад освіти, тимчасовий притулок, тимчасові мобільні пункти допомоги, місця перебування родичів та близьких постраждалих, тимчасове безпечне місце тощо).

     Документи, необхідні для отримання послуги:

- заява/звернення потенційного отримувача соціальної послуги;

- заява/звернення особи (осіб), якій (яким) стало відомо про кризову ситуацію, повідомлення про особу, яка постраждала від насильства в сім’ї;

- заява/звернення служб (медичних, правоохоронних, соціальних), державних та громадських організацій про кризову ситуацію, зокрема, що виникла внаслідок вчинення насильства в сім’ї.

6 Консультування - комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для виходу зі складної життєвої ситуації та адаптації особи, сім’ї до нових умов соціального середовища, спрямованих на усунення/пристосування обмежень життєдіяльності, підтримку соціальної незалежності, збереження та продовження соціальної активності особи, сім’ї. Послуга надається**:

- при стаціонарному консультуванні - у приміщенні суб’єкта, що надає соціальні послуги, у робочий час;

- при дистанційному консультуванні - за допомогою технічних засобів (телефон, он-лайн зв’язок), розміщених у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу (разово за зверненнями отримувачів);

- при вуличному консультуванні - у нестаціонарних умовах (поза приміщенням, у якому працює надавач соціальної послуги): у місцях, звичних для закритих щодо контактування соціальних груп, де вони мешкають, гуртуються, проводять разом час.

     Документи, необхідні для отримання послуги:

- при коротко-, середньо- та тривалому консультуванні - звернення (заява) потенційного отримувача послуги або його законного представника;

- при разовому кризовому консультуванні - безпосереднє звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника до надавача соціальної послуги, у тому числі за допомогою засобів зв’язку (телефону, електронної пошти, скайпу тощо);

- при вуличному консультуванні - виявлення під час соціального патрулювання закритих щодо контактування соціальних груп чи осіб, з’ясування ситуації та проблемних питань за їхнім запитом.

7 Соціальна профілактика - комплекс заходів, що здійснюються суб’єктом, який надає соціальні послуги, спрямований на попередження, обмеження та зупинення негативних соціальних і особистісних (поведінкових) явищ та їх наслідків у соціальному середовищі та реалізується за допомогою різних інструментів впливу соціального, юридичного, педагогічного, психологічного характеру. Послуга надається безоплатно:

- у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу;

- на вулиці;

- за місцем проживання отримувача послуги.

     Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) потенційного отримувача або його законного представника до суб’єкта, що надає послугу.

8 Натуральна допомога - заходи, що проводяться протягом робочого дня надавача соціальної послуги і полягають у наданні допомоги в самообслуговуванні особам, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах. Послуга надається***:

- за рішенням виконавчого органу про надання соціальної послуги в порядку, визначеному законодавством (у разі, якщо соціальна послуга надається за рахунок бюджетних коштів);

- звернення потенційного отримувача соціальної послуги та/або його законного представника та/або уповноваженого представника сім’ї до надавача соціальної послуги (у разі надання соціальних послуг за рахунок коштів надавача).

9 Інформування - забезпечення населення відомостями з питань отримання соціальних послуг та щодо суб'єктів, що їх надають;

- забезпечення інформацією про наявні соціальні послуги спеціалістів, які за своїми повноваженнями повинні надавати населенню інформацію про такі послуги (друковані інформаційні матеріали, інформація на стендах тощо).

     На інформаційних стендах, у приміщенні надавача соціальних послуг, на офіційному сайті громади та у соціальній мережі Facebook на сторінці спільноти Центру надання соціальних послуг.

     Підстави для відмови у наданні послуги:

* суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо напрям діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги, не відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги.

**суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо за наявних ресурсів він не здатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги (відсутність кваліфікованих спеціалістів, матеріальної бази, вільних місць у суб’єкта, що надає соціальну послугу, наявність в отримувача соціальної послуги розладу психіки та/або поведінки, стану гострого алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, ознак гострого захворювання).

*** потенційному отримувачу може бути відмовлено у наданні соціальної послуги в разі наявності у нього відповідно до медичного висновку про стан здоров’я особи, яка потребує надання соціальних послуг медичних протипоказань, перелік яких затверджується МОЗ. Рішення про надання соціальної послуги приймається після усунення таких протипоказань, а також через відсутність потреби у соціальній послузі за результатами оцінювання потреб особи.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора